Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook veri dosyasını başka bir bilgisayara aktarmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Outlook Hesabını Açma: Verisini aktarmak istediğiniz Outlook hesabını açın 1.
- Dosya Menüsüne Girme: Sol üst köşeden "Dosya" seçeneğine tıklayın 13.
- Hesap Ayarlarına Erişim: "Hesap Ayarları"na girin 1.
- Veri Dosyaları Sekmesi: Açılan pencereden "Veri Dosyaları" seçeneğine tıklayın 1.
- PST Dosyasını Kopyalama: Karşınıza gelen veri dosyasına tıklayıp, sağ üstten "dosya konumunu aç"a tıklayın ve Outlook Veri Dosyası (.pst) dosyasını bir USB belleğe kopyalayın 1.
- Yeni Bilgisayara Aktarma: USB'deki .pst dosyalarını, veriyi aktarmak istediğiniz yeni bilgisayarda uygun bir yere kopyalayın 1.
- Outlook'u Açma: Yeni bilgisayarda Outlook'u açın ve "Dosya" menüsüne tıklayın 23.
- İçe/Dışa Aktarma: "Aç ve Dışarı Aktar" seçeneğine tıklayın ve ardından "İçeri/Dışarı Aktar"ı seçin 12.
- PST Dosyasını Seçme: "Outlook Veri Dosyası (.pst)" dosya türünü seçip ileri düğmesine basın 12.
- Dosyayı Belirleme: "İçeri aktarılacak dosya"da USB ile kopyaladığınız .pst dosyasını seçin ve "Yinelenenleri içeri aktarılan öğelerle değiştir" seçeneğini işaretleyin 12.
- Sonlandırma: "Son"u seçerek aktarımın tamamlanmasını bekleyin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: