Buradasın
Outlook'ta tarayıcı ayarları nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta tarayıcı ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Outlook'u başlatın ve Dosya sekmesine tıklayın 3.
- Seçeneklere erişim sağlayın 3.
- Gelişmiş seçeneğine tıklayın 3.
- Sol tarafta bulunan “Dosya ve tarayıcı tercihleri” seçeneğini seçin 3.
- İstenen tarayıcıyı seçin 3.
- Tamam butonuna tıklayarak işlemi tamamlayın 3.
Outlook, bağlantıları açarken Windows’un varsayılan tarayıcı ayarlarını takip eder 5. Bu nedenle, öncelikle Windows’un varsayılan tarayıcısını değiştirmek gerekebilir 5.
Windows’ta varsayılan tarayıcıyı değiştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Windows’ta Başlat Menüsü > Ayarlar > Uygulamalar bölümüne girin 5.
- Sol taraftan Varsayılan Uygulamalar sekmesine tıklayın 5.
- “Web Tarayıcısı” seçeneğine tıklayın 5.
- Açılan listeden Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera veya tercih edilen tarayıcıyı seçin 5.
Outlook'ta varsayılan tarayıcı değiştirme işlemi, Outlook'un sürümüne göre değişiklik gösterebilir.
Daha fazla bilgi için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: