• Buradasın

    Outlook'ta sunucu ayarları nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Outlook'ta sunucu ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Outlook'u açın ve sağ üst köşeden Dosya (File) sekmesine tıklayın 5.
    2. Hesap Ayarları > Hesap Ayarları menüsünü seçin 5.
    3. Düzenlemek istediğiniz hesabı seçin ve "Değiştir" butonuna tıklayın 5.
    4. Gelişmiş Ayarlar bölümünde Giden ve Gelen Sunucu (SMTP ve IMAP/POP) bilgilerini göreceksiniz 5.
    5. Gerekli bilgileri yeni sunucularla değiştirin 5.
    6. "Diğer Ayarlar" menüsünden "Gelişmiş" ve "Giden Sunucu" sekmelerini kontrol edin 5.
    7. "Hesap ayarlarını sınayarak Outlook’u başlat" seçeneğini işaretleyin 5.
    8. Kaydedin ve çıkın 5.
    Outlook'ta sunucu ayarlarını değiştirirken aşağıdaki bilgiler faydalı olabilir:
    • POP3 sunucusu: outlook.office365.com 12.
    • POP3 bağlantı noktası: 995 12.
    • POP3 şifreleme: SSL/TLS 12.
    • SMTP sunucusu: smtp-mail.outlook.com 1.
    • SMTP bağlantı noktası: 587 12.
    • SMTP şifreleme: STARTTLS 1.
    Sunucu ayarlarını değiştirmeden önce Outlook verilerini yedeklemeniz önerilir 5.
    Daha detaylı bilgi ve destek için e-posta servis sağlayıcınıza başvurmanız gerekebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Outlook'ta ayarlar nerede saklanır?

    Outlook'ta ayarlar, "Dosya" sekmesinin altındaki "Bilgi" bölümünde "Hesap Ayarları" seçeneğinde saklanır. Ayrıca, her e-posta hesabı için ayarlar, "Veri Dosyaları" bölümünde de bulunabilir.

    Hotmail POP3 ayarları nasıl yapılır Outlook?

    Outlook'ta Hotmail POP3 ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Outlook'u açtıktan sonra sol üst bölümde bulunan “Dosya” sekmesine tıklayın. 2. “Dosya” seçeneği altındaki “Hesap Ayarları > Hesap Ayarları” adımları ile mail hesabımızı ekleyeceğimiz ekrana geçin. 3. “Hesap Ayarları” sekmesinde “Yeni” butonu ile mail hesabı ekleme işlemine devam edin. 4. “Hesap Ekle” sekmesinde “Elle kurulum veya ek sunucu türleri” seçeneğini aktifleştirin ve “İleri” butonu ile bir sonraki sekmeye geçin. 5. Aşağıdaki görselde kırmızı ile belirtilmiş alanda belirtilen “POP veya IMAP” seçeneğini aktifleştirin ve “İleri” butonuna tıklayın. 6. “Pop ve IMAP Hesap Ayarları” sekmesinde gerekli ayarları yapın. Adınız. E-posta adresi. Hesap türü. Gelen posta sunucusu. Giden posta sunucusu. 7. Gerekli ayarları yaptıktan sonra “Diğer Ayarlar…” butonuna tıklayın. 8. “Gelişmiş” sekmesi içerisinden gelen ve giden sunucular için port numaralarını ayarlayın. POP3 port no. SMTP port no. 9. “Diğer Ayarlar” sekmesinde gerekli ayarlarınızı yaptıktan sonra “İleri” butonu ile kuruluma devam edebilirsiniz. 10. Outlook posta programı kurulum aşamasında yaptığınız gelişmiş ayarların sunucu ile bağlantısını test ederek tarafınıza “Hesap Ayarlarını Sına” penceresinde olumlu/olumsuz sonuç verecektir. Outlook ve Outlook.com hesabının posta kutusu ayarlarını otomatik olarak algılayabileceği, ancak Microsoft dışı diğer hesaplar için, ayarların e-posta sağlayıcısından öğrenilmesi gerektiği unutulmamalıdır.

    Şirket mailleri neden Outlook'ta kullanılır?

    Şirket maillerinin Outlook'ta kullanılmasının bazı nedenleri: Güvenli iletişim: E-postalar, güvenli şifreleme ve diğer güvenlik önlemleriyle korunur. Düzenli iletişim: Takvim ve hatırlatıcılar kullanarak etkileşimleri organize etme imkanı tanır. Üretkenlik artışı: Çalışanlar, tek bir yerden tüm e-postalarını, takvimlerini ve yapılacaklar listelerini yönetebilir. Toplu e-posta gönderme: Birden fazla e-posta hesabına aynı anda toplu e-posta gönderme özelliği vardır. Öncelikli e-posta yönetimi: Önceliği olan e-postaları belirleme ve takip etme işlevi sunar. Esnek çalışma: Çalışanların, cihaz veya konum değişikliği olsa bile e-postalarına erişmesini sağlar.

    Outlook mail gönderirken sunucu hatası nasıl düzeltilir?

    Outlook'ta e-posta gönderirken sunucu hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: İnternet bağlantısını kontrol etme. Outlook hesap ayarlarını gözden geçirme. Sunucu bilgilerini güncelleme. Antivirüs ve güvenlik yazılımlarını kontrol etme. Outlook'u güvenli modda çalıştırma. Hesap şifresini kontrol etme. SMTP sunucu bağlantısını kontrol etme. E-posta kutusu kota sorunu. Eklentileri ve e-posta kısıtlamalarını kontrol etme. Bu adımlar işe yaramazsa, Outlook yeniden başlatılabilir veya yeniden kurulabilir.

    Outlook'ta varsayılan ayarlar nasıl geri getirilir?

    Outlook'ta varsayılan ayarları geri getirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Denetim Masası üzerinden: 1. Denetim Masası'nı açın. 2. "Posta" seçeneğini tıklayın. 3. "Profilleri Göster" düğmesine tıklayın. 4. "Ekle" düğmesine tıklayarak yeni bir profil oluşturun. 5. "Her Zaman Bu Profili Kullan" seçeneğini işaretleyin ve yeni profili seçin. Outlook üzerinden: 1. Outlook'u açın. 2. Şerit menüsünde "Görünüm" sekmesine tıklayın. 3. "Geçerli Görünüm" bölümünden "Görünümü Sıfırla" seçeneğini seçin. 4. Onay penceresinde "Evet"i seçin. Outlook'u fabrika ayarlarına sıfırlamak, tüm hesap bilgilerini kaybedebilir.

    Outlook mail gönderirken hangi sunucu kullanılmalı?

    Outlook ile mail gönderirken kullanılması gereken sunucu, kullanılan e-posta hesabına ve seçilen protokole göre değişiklik gösterir: Outlook.com için: Gelen (IMAP) sunucusu: `outlook.office365.com`, bağlantı noktası 993. Giden (SMTP) sunucusu: `smtp-mail.outlook.com`, bağlantı noktası 587. Genel ayarlar: SSL/TLS şifreleme: Etkin. Kimlik doğrulama yöntemi: OAuth2/Modern Kimlik Doğrulama. E-posta sağlayıcısından alınan güncel bilgilerin kullanılması önerilir.

    Outlook POP ayarları nerede?

    Outlook POP ayarları, Outlook.com hesabında "Posta > İletme ve IMAP" bölümünde yer alır. Outlook POP mail kurulumu için genel ayarlar ise şu şekildedir: Gelen sunucu: pop.turkticaret.net. Giden sunucu: smtp.turkticaret.net. Gelen sunucu kapısı: 995. Giden sunucu kapısı: 465. Şifreleme yöntemi: SSL gerektirir. Outlook'ta POP ayarlarını yapmak için "Dosya" sekmesinden "Hesap Ayarları > Hesap Ayarları" seçeneğine tıklayıp "Yeni" butonuna basarak "Elle kurulum veya ek sunucu türleri" seçeneğini aktifleştirmek ve "İleri" butonuna basmak gerekir. POP ayarları için e-posta sağlayıcısına başvurmak gerekebilir.