Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'u Mac'e kurmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Microsoft Hesabı Oluşturma veya Giriş Yapma: Outlook'u kullanmak için bir Microsoft hesabı gereklidir 1. Eğer bir hesabınız yoksa, Microsoft Office indirme sayfasından bir hesap oluşturun 1.
- Microsoft Office'i İndirme: Microsoft Office web sitesine gidip aboneliğinizi seçin ve indirmeyi başlatın 1.
- Outlook'u Kurma: İndirilen .pkg dosyasını çalıştırın ve kurulum sihirbazındaki adımları izleyin 1. Kurulum sırasında yönetici şifrenizi girmeniz gerekebilir 1.
- Hesabı Ekleme: Kurulum tamamlandıktan sonra Outlook'u açın, menü çubuğundaki "Outlook" seçeneğinden "Tercihler"e gidin ve "E-posta Hesabı Ekle" butonuna tıklayın 34.
- Hesap Bilgilerini Girme: E-posta adresinizi ve şifrenizi girin, ardından hesap türünü seçin (örneğin, Microsoft, Google, Yahoo) ve gerekli ayarları otomatik yapılandırın veya manuel olarak girin 14.
Outlook'un en son sürümünü kullanmak için "Yardım" menüsünden "Güncellemeleri Kontrol Et" seçeneğini kullanabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: