Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Outlook'u açın 4.
- Dosya menüsünden Hesap Ekle seçeneğini seçin 4.
- E-posta adresinizi ve şifrenizi girerek işleme devam edin 4.
- Outlook, çoğu e-posta hizmeti için otomatik olarak gerekli sunucu ayarlarını bulacaktır 4.
Outlook ile yapılabileceklerden bazıları ise şunlardır:
- Günlük, haftalık ve aylık randevu takibi ve yönetimi yapılabilir 3.
- Takvim uygulaması ile organizasyon planlaması yapılabilir 3.
- Adres listesi oluşturulabilir 3.
- Kullanıcılara görev atama ve görev tamamlanma oranı takibi yapılabilir 3.
- Yüzlerce kişiye aynı anda e-posta gönderilebilir 3.
- Gelen e-postalar hakkında uyarı verilebilir 3.
- Teslim edilen e-posta hakkında bilgi verilir 3.
- E-postaların özelliklerine göre gruplanabilmesi sayesinde etkin e-posta kontrolü yapılabilir 3.
- Uçak, otel ve diğer rezervasyonların takvime otomatik kaydedilmesi ile takip kolaylığı sağlanır 3.
- Sizinle ilgisi olmayan e-posta yazışmalarına eklendiğinizde “Yok sayma” özelliği ile yazışmadan çıkılabilir 3.
Outlook'un kullanımı ile ilgili daha fazla bilgi için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: