Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook lisans süresinin bitmesinin ardından, abonelik türüne göre farklı sonuçlar ortaya çıkabilir:
- Yinelemeli faturalandırma etkinse 1. Abonelik, belirli bir tarihe kadar yenilenmezse sona erer 1.
- Yinelemeli faturalandırma devre dışıysa 2. Süre dolma evresi başlar ve bu aşama çoğu ülkede ve bölgede 30 gün sürer 2. Bu süreçte kullanıcılar, Office uygulamalarına ve e-posta gibi hizmetlere normal şekilde erişebilir, ancak abonelik yeniden etkinleştirilmezse erişim önemli ölçüde azalır 2.
Lisans süresi dolduğunda, günlük kullanım için gereken birçok gelişmiş özelliğe erişim kısıtlanır ve verimlilik ile uyum sorunları ortaya çıkabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: