Buradasın
Outlook 0 lisans hatası nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta lisans hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Yeniden Etkinleştir Düğmesi: Uyarı ekranında yer alan "Yeniden Etkinleştir" seçeneğine tıklayarak lisansınızı yeniden aktif hale getirebilirsiniz 1. Bu işlem için oturum açmanız gerekmektedir.
- Tüm Uygulamalardan Çıkış ve Giriş: Tüm Microsoft 365 uygulamalarından çıkış yaparak, ardından tekrar giriş yapmayı deneyin 1.
- Hesap Kontrolü: Doğru hesapla oturum açtığınızdan emin olun 25. Farklı bir e-posta adresiyle satın aldıysanız, bu adresle oturum açmanız gerekebilir 2.
- Abonelik Durumu: Aboneliklerinizin ve lisanslarınızın aktif olduğunu kontrol edin 25. Süresi dolmuşsa, aboneliğinizi yenilemeniz gerekmektedir 2.
- Office'i Onarma veya Yeniden Yükleme: Office uygulamanız bozulmuş olabilir, bu yüzden uygulamayı onarmayı veya kaldırıp yeniden yüklemeyi deneyin 35.
Bu yöntemler işe yaramazsa, Microsoft destek ekibiyle iletişime geçmeniz önerilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: