Buradasın
Outlook filtre nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta filtre oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- E-postayı açın ve "Mesaj" menüsünden "Kurallar"ı seçin ve ardından "Kural Oluştur" seçeneğini tıklayın 14.
- "Koşul Ekle" bölümünde, filtrelemek istediğiniz gönderenin e-posta adresini girin 3.
- "Eylemi Ekle" listesinde "Klasöre Taşı" seçeneğini seçin ve filtrelenen e-postaların depolanacağı klasörü seçin 3.
- "Daha fazla kuralın işlenmesini durdur" onay kutusunu işaretleyin 3.
- Kuralı oluşturmak ve e-posta iletilerini filtrelemeye başlamak için "Kaydet"i tıklayın 3.
Ayrıca, Outlook web sürümünde filtre oluşturmak için şu adımları izleyebilirsiniz:
- Outlook.com'da oturum açın ve sağ üst köşedeki "Ayarlar" dişli simgesini seçin 2.
- "Tüm Outlook Ayarlarını Görüntüle"yi seçin 3.
- Sol bölmede "Posta"yı ve ardından "Kurallar"ı seçin 3.
- "Yeni Kural Ekle"yi seçin ve kural için bir ad girin 3.
- Gelen e-postaları filtrelemek için gerekli koşulları ayarlayın 4.
- "Kaydet"i tıklayın 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: