Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta "Out of Office" (Ofis Dışında) özelliğini etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Otomatik Yanıtlar penceresini açın:
- Otomatik yanıtları etkinleştirin ve ayarları yapılandırın:
- "Otomatik yanıtlar gönder" seçeneğini işaretleyin 1.
- Otomatik yanıtların yalnızca belirli bir zaman aralığında gönderilmesini istiyorsanız, "Yalnızca bu zaman aralığında gönder" kutusunu işaretleyin ve istediğiniz başlangıç ve bitiş saatlerini belirtin 1.
- Otomatik yanıt mesajınızı metin kutusuna yazın 1.
- Ayarları kaydetmek için "Tamam" butonuna tıklayın 1.
Mac'te Outlook'ta "Out of Office" özelliğini etkinleştirmek için:
- Mac'te Outlook'u başlatın, ofis dışında olmak istediğiniz e-posta hesabını açın 1.
- "Araçlar" sekmesine gidin ve "Ofis Dışında" seçeneğini seçin 1.
Outlook Web üzerinde "Out of Office" özelliğini etkinleştirmek için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: