Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Organizasyon şeması (org chart) çeşitli durumlarda kullanılır:
- Şirket hiyerarşisini anlamak için: Şirketin yapısını, departmanlar arasındaki ilişkileri ve yetki kademesini görselleştirmek amacıyla kullanılır 12.
- Kaynak planlaması için: Çalışan yükünün ve sorumlulukların değerlendirilmesi, verimsizliklerin belirlenmesi ve gerekli ayarlamaların yapılması için kullanılır 23.
- Yeni işe alımlarda: Yeni çalışanların şirket yapısını, ekip arkadaşlarını ve raporlayacakları kişiyi tanımalarına yardımcı olur 14.
- Yeniden yapılanma süreçlerinde: Proje ekiplerinin veya tüm işletmenin yeniden yapılandırılması planlandığında, yeni iş yapılarının haritalandırılması için kullanılır 13.
- Kariyer gelişimi için: Başarı planlaması ve çalışanların kariyer yollarının netleştirilmesi amacıyla kullanılır 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: