Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Onsite marketing, bir işletmenin kendi web sitesi veya diğer dijital varlıkları üzerinde gerçekleştirilen pazarlama çabalarını içeren bir dijital pazarlama stratejisidir 12.
Bu strateji, web sitesinin içeriği, tasarımı ve kullanıcı deneyimi ile yakından ilişkilidir 1. Onsite marketing, ziyaretçilerin sitede daha fazla zaman geçirmelerini ve dönüşümleri artırmalarını hedefler 1.
Onsite marketing'in bazı unsurları:
- Kişiselleştirme 12. Ziyaretçilere özel içerikler ve teklifler sunma 12.
- Kullanıcı deneyimi optimizasyonu 12. Web sitesinin navigasyonu, tasarımı ve hızını geliştirme 12.
- İçerik yönetimi 12. Hedef kitleye değerli ve ilgi çekici içerikler oluşturma 12.
- A/B testleri 12. Farklı tasarım ve içerik varyasyonlarını test etme 12.
- Veri analizi 12. Kullanıcı davranışlarını analiz ederek stratejileri optimize etme 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: