Buradasın
Office 365'te birlikte çalışma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365'te birlikte çalışma yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Belgeyi paylaşma 12. Belgeyi, birlikte çalışılacak kişiler ile paylaşmak için, bilgisayarınızın OneDrive klasörünü açarak birlikte çalışılacak belge ya da klasöre sağ tıklanır ve açılan listeden "Paylaş (Share)" seçeneğine tıklanır 2.
- Paylaşma sonrası 2. Paylaşılan dosya OneDrive üzerinde sabit bir konumda bulunur ve paylaşım sonrası yapılan tüm işlemler yalnızca o dosya üzerinde gerçekleşir 2.
- Birlikte çalışma 2. Paylaşımdaki dosyanın paylaşımı durdurulana kadar, yetkiler çerçevesinde, aynı belge üzerinde, istenen cihazdan okuma/yazma işlemi yapılabilir 2.
Birlikte çalışma özelliği, Office 365, Office 2016 ve daha üzeri sürümlerde bulunmaktadır 2.
Ayrıca, Office 365'in birincil işbirliği aracı olan Teams, hem sesli ve video görüşmeleri destekler, hem de kullanıcıların eş zamanlı olarak belgeler üzerinde çalışmasına olanak sağlar 4.
Office 365'te birlikte çalışma hakkında daha fazla bilgi için Microsoft Destek sayfasına başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: