Buradasın
Office 365'te birlikte çalışma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365'te birlikte çalışma yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Dosya veya Belgeyi Paylaşma: İlgili dosya ya da belgeyi, birlikte çalışılacak kişiler ile paylaşmak gereklidir 12. Bunun için bilgisayarın OneDrive klasörünü açıp, belgeye sağ tıklanarak "Paylaş" seçeneği seçilir 1.
- Paylaşılan Belgeye Erişim: Paylaşılan belge, gelen mailden direkt olarak veya "Dosya" menüsünden "Aç" ve "Benimle Paylaşılan" adımları takip edilerek erişilebilir 1.
- Birlikte Çalışma: Belge paylaşıldıktan sonra, yetkiler çerçevesinde aynı belge üzerinde, farklı cihazlardan okuma ve yazma işlemleri yapılabilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: