Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365'te arşivleme yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Admin.microsoft.com sitesine giriş yapın ve Exchange yönetim panelini açın 1.
- Soldaki menüden **"Uyumluluk Yönetimi"**ne tıklayın 1.
- Yeni bir "Saklama Etiketi" oluşturun ve gerekli ayarları doldurun 1.
- "+" işaretine tıklayarak yeni bir bekletme ilkesi oluşturun ve daha önce oluşturduğunuz saklama etiketini seçin 1.
- İlke ve saklama etiketini oluşturduktan sonra, Admin Portalı üzerinden "Güvenlik ve Uyumluluk" paneline gidin, "Bilgi Yönetimi" > "Arşiv" seçeneğini seçin 1.
- Kullanıcıyı seçip sağ taraftaki panelden "Enable" seçeneğine tıklayın 1.
- Mailbox özelliklerini açın ve "Posta Kutusu Özellikleri" sekmesinde "Bekletme İlkesi" seçeneğini oluşturduğunuz ilke ile seçin ve kaydedin 1.
Ayrıca, Outlook üzerinden de arşivleme yapılabilir:
- protection.office.com adresine gidin ve Office 365 kimlik bilgilerinizle giriş yapın 2.
- "Veri Yönetimi" bölümünden "Arşiv" seçeneğini tıklayın 2.
- Bağlı mail kutularını seçin ve "Arşiv Posta Kutusunu Etkinleştir" seçeneğini işaretleyin 2.
- İşlem tamamlandıktan sonra arşiv posta kutusunu görebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: