Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
NPI (New Product Introduction) izleme, bir ürünün konseptten piyasaya sürmeye kadar olan sürecini anlatır 12. Bu süreç, aşağıdaki adımları içerir:
- Fikir Üretimi: Yeni ürün veya ürün iyileştirmeleri için fikirlerin oluşturulması 1.
- Ürün Konseptizasyonu: Ürünün özelliklerinin, hedef pazarının, fiyatlandırmasının ve konumlandırmasının belirlenmesi 1.
- Feasibility Analizi: Ürünün teknik, finansal ve şirket hedeflerine uygunluğunun değerlendirilmesi 1.
- Ürün Geliştirme: Tasarlama, prototip oluşturma ve test etme dahil olmak üzere ürünün geliştirilmesi 12.
- Test ve Doğrulama: Ürünün kalite standartlarına ve spesifikasyonlara uygunluğunun test edilmesi 1.
- Lansman Planlaması: Pazarlama, satış, dağıtım ve müşteri destek stratejilerinin geliştirilmesi 1.
- Ticarilaştırma: Ürünün piyasaya sürülmesi 1.
- Lansman Sonrası İnceleme: Ürünün performansının, müşteri geri bildirimlerinin ve satış verilerinin değerlendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: