Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Netsantral (sanal santral) hizmetini herkes kullanabilir, ancak özellikle aşağıdaki kişiler ve kurumlar için avantajlıdır:
- Şirketler ve işletmeler: Fiziksel bir telefon santrali kurmadan, tüm haberleşme ihtiyaçlarını karşılayabilir ve operasyonel sorunlarını çözebilirler 123.
- Bireysel kullanıcılar: Sabit veya mobil cihazları ile internete bağlı oldukları her yerden dahili ve harici numaralarını kullanabilir, CRM, ERP, çağrı merkezi yazılımları ile entegrasyon sağlayabilirler 23.
- Büyük ölçekli işletmeler ve kurumlar: NetSantral lokal hizmeti ile iç iletişim ihtiyaçlarını merkezi olarak yönetebilir, iş süreçlerini optimize edebilirler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: