Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Netflix açılmıyorsa aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- Uygulamayı kapatıp yeniden açın: Kötü verileri temizlemek için Netflix uygulamasını kapatıp tekrar açmayı deneyin 12.
- İnternet bağlantınızı kontrol edin: İnternet bağlantınızın stabil olduğundan emin olun ve modem veya router'ınızın düzgün çalıştığını kontrol edin 3.
- Cihazınızı yeniden başlatın: Telefon, tablet, bilgisayar veya televizyon gibi cihazınızı kapatıp tekrar açmayı deneyin 3.
- Netflix'in hizmet durumunu kontrol edin: Netflix'in kendi web sitesinde veya Downdetector gibi platformlarda hizmetin çalışıp çalışmadığını kontrol edin 12.
- Uygulamayı güncelleyin: Netflix uygulamasının en son sürümünü kullandığınızdan emin olun 13.
- Hesabınızdan çıkıp tekrar girin: Netflix hesabınıza giriş yapıp "Sign Out" ve ardından "Sign In" işlemlerini deneyin 12.
- Uygulamayı kaldırıp yeniden yükleyin: Netflix uygulamasını cihazınızdan kaldırıp tekrar indirerek sorunu çözmeyi deneyin 12.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, Netflix'in müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: