Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Negatif anahtar kelimeler (keywordler) kullanmak, reklam kampanyalarını optimize etmeye yardımcı olur 15. İşte bazı faydaları:
- Bütçeyi daha verimli kullanma 15. Alakasız aramalardan gelen tıklamaları filtreleyerek reklam bütçesinin daha etkili kullanılmasını sağlar 15.
- Yanlış hedef kitleye ulaşmaktan kaçınma 15. Hedef kitleye daha doğru ulaşarak satış ve dönüşüm oranlarını artırır 15.
- Reklam kalitesini artırma 1. Alakasız tıklamaları önleyerek, Google Ads’in reklam kalitesini daha yüksek değerlendirmesini sağlar 1.
- SEO stratejisini güçlendirme 1. İçerik stratejisinde hangi kelimelere odaklanıp hangilerini dışarıda bırakacağını belirlemeye yardımcı olur 1.
- Yatırım getirisini artırma (ROI) 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: