Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AdWords, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin hedeflenmiş reklamlar oluşturmasına, yayınlamasına ve yönetmesine olanak tanır 12.
AdWords'ün işe yarar yönleri:
- Hedeflenmiş reklamlar: Demografik özellikler, coğrafi konum, arama terimleri ve cihaz türüne göre reklamların hedeflenmesini sağlar 12.
- Anahtar kelime yönetimi: Reklamların ne zaman görüntüleneceğini kontrol etmeyi mümkün kılar 12.
- Ölçülebilir sonuçlar: Reklamların tıklama, dönüşüm oranları ve bütçe gibi verilerinin detaylı bir şekilde takip edilmesini sağlar 12.
- Rekabet avantajı: Reklamların metin, görsel veya video formatlarında oluşturulabilmesi, rakipler arasında öne çıkmayı sağlar 1.
- Maliyet kontrolü: Günlük veya aylık bütçe belirlenip, gerektiğinde değiştirilebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: