Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AdWords, işletmelerin reklamlarını Google arama motoru ve Google’ın reklam ağlarında yayınlamasını sağlayan dijital bir reklam platformudur 12.
AdWords'ün bazı işlevleri:
- Doğru hedef kitleye ulaşma 1. Belirli anahtar kelimeler üzerinden doğru kullanıcılara ulaşma imkanı sunar 1.
- Satışları artırma 1. Reklamların arama sonuçlarının en üstünde konumlandırılmasıyla markanın fark edilme oranı artırılır 1.
- Marka bilinirliğini güçlendirme 1. Daha geniş bir kitle tarafından tanınma sağlar 1.
- Maliyet kontrolü 1. Günlük bütçe belirleme ve bu bütçeyi yönetme imkanı sunar 13.
- Performans analizi 1. Tıklama oranı, dönüşüm oranı ve reklam bütçesi gibi verilerin analiz edilmesiyle pazarlama stratejileri iyileştirilebilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: