Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil OEM reklamcılığı, Orijinal Ekipman Üreticileri (OEM) ile yapılan ortaklıklar aracılığıyla akıllı telefon üreticileri ve operatörlerinin cihazlarına uygulama ve reklamları önceden yüklemek veya entegre etmek anlamına gelir 23.
Bu tür reklamcılığın bazı biçimleri:
- Ön yüklü uygulamalar 2. Cihazla birlikte gelen veya kurulum sihirbazı sırasında yüklenen uygulamalar 2.
- OEM uygulama mağazası promosyonları 2. Uygulamaların ana sayfada, önerilen bölümlerde veya banner reklamlar aracılığıyla öne çıkarılması 2.
- Cihaz içi öneriler ve widget'lar 2. Ana ekranda önerilen uygulamalar klasörü veya widget'ı, önceden yüklenmiş haber akışı uygulaması veya OEM tarafından gönderilen ve uygulama önerileri içeren push bildirimleri 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: