Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mikro entegre programı, işletmelerin ürün, muhasebe, finans, stok, sipariş ve lojistik süreçlerini dijitalleştirerek yönetimini kolaylaştıran bir çözümdür 2.
Mikro entegrasyonunun bazı özellikleri:
- Otomatik sipariş aktarımı 2. E-ticaret sitelerinden ve pazaryerlerinden gelen siparişler otomatik olarak Mikro'ya aktarılır 2.
- Gelir-gider takibi 2. Finansal işlemler anlık olarak izlenebilir ve raporlanabilir 2.
- Hata riskinin azalması 3. Verilerin otomatik senkronizasyonu ile hata oranı azalır 3.
- Müşteri ilişkileri yönetimi 3. Müşteri bilgileri ve satış verileri diğer CRM yazılımlarıyla senkronize edilir 3.
- Stok takibi ve tedarik zinciri yönetimi 3. Entegre envanter yönetimiyle stok seviyeleri ve tedarikçi bilgileri kolayca takip edilir 3.
Mikro entegrasyonu, özellikle e-ticaret, perakende, lojistik, üretim ve hizmet sektörlerinde iş süreçlerini otomatikleştirme ve verimlilik sağlama açısından kolaylık sunar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: