Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Print to PDF yazıcısını eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- "Win + X" tuşlarına tıklayın ve "Denetim Masası"nı seçin 2.
- "Program"a tıklayın ve ardından "Windows özelliklerini aç veya kapat"a tıklayın 2.
- "Microsoft Print to PDF" seçeneğinin yanındaki onay kutusunu işaretleyin ve ardından "Tamam" seçeneğine tıklayın 2.
Bu adımlar, yalnızca Windows 10 ve 11 sürümlerinde geçerlidir 2.
Alternatif olarak, aşağıdaki komutlar yönetici yetkilerinde çalıştırılan Komut İstemi veya PowerShell konsolunda yazıcıyı eklemeye yardımcı olabilir 5:
dism /Online /Enable-Feature /FeatureName:"Printing-PrintToPDFServices-Features" /NoRestart
5;Add-Printer -Name "Microsoft Print to PDF" -DriverName "Microsoft Print to PDF" -PortName "PORTPROMPT:"
5.
Yazıcı eklendikten sonra, "Ayarlar" > "Cihazlar" > "Yazıcılar ve Tarayıcılar" seçeneğinden kontrol edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: