Buradasın
Microsoft iş başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft'ta iş başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Microsoft Careers sayfasını ziyaret edin: careers.microsoft.com adresine gidin 14.
- İlgilendiğiniz iş pozisyonlarını araştırın: Sayfada mevcut iş ilanlarını inceleyin ve size uygun olanı seçin 13.
- "Apply" butonuna tıklayın: İlgilendiğiniz pozisyonu seçtikten sonra bu butona basarak başvuru sürecine başlayın 1.
- Microsoft hesabınızla giriş yapın veya yeni hesap oluşturun: Başvuru formunu doldurmak için gerekli bilgileri girin 1.
- CV'nizi ve varsa kapak mektubunuzu yükleyin: Başvuru formundaki soruları yanıtlayın ve başvurunuzu gözden geçirip gönderin 1.
Ek öneriler:
- LinkedIn profilinizi optimize edin: Microsoft, işe alım süreçlerinde LinkedIn'i aktif olarak kullanmaktadır 23.
- İlgili kurslar veya sertifikalar alın: Programlama dilleri, bulut bilişim ve veri bilimi gibi alanlarda eğitim almak başvurunuzu güçlendirebilir 23.
- Referanslar edinin: Microsoft'ta çalışan tanıdıklar, mülakat şansınızı artırabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: