Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta ürün setleri, Meta (eski adıyla Facebook) reklam yöneticisinde, kataloğunuzdaki ürün gruplarını tanımlamak için kullanılan bir araçtır 12.
Bu setler, reklamlarınızda ve mağazalarınızda belirli ürünleri öne çıkarmak için kullanılır ve aşağıdaki şekillerde oluşturulabilir:
- Filtreler kullanılarak: Kataloğunuzdaki hangi ürünlerin ekleneceğini kontrol etmek için filtreler uygulanır 2. Örneğin, 100 USD'nin altındaki tüm kadın ayakkabılarını içeren bir set oluşturulabilir 2.
- Manuel olarak: Eklemek istediğiniz ürünleri tek tek seçerek set oluşturulur 2.
Ürün setleri, reklam kampanyalarınızın hedef kitle, bütçe ve zamanlama gibi önemli ayarlarını da içerir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: