Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta reklamlarının şeffaf olmasının birkaç nedeni vardır:
- Kullanıcı güvenini artırmak 3. Şeffaflık, kullanıcıların kişisel bilgilerinin nasıl kullanıldığını ve korunduğunu anlamalarına yardımcı olur 3.
- Hesap verebilirliği sağlamak 2. Reklam verenlerin, platformda ne tür içerikler sunduğunu ve hedef kitlelerini kamuya açık bir şekilde paylaşmayı sağlar 2.
- Etik dışı paylaşımların önüne geçmek 2. Şeffaflık, aldatıcı veya yanlış yönlendiren reklamların fark edilmesini sağlar 2.
- Rekabet ortamını tanımak 2. Rakiplerin reklam stratejilerini analiz etme imkanı sunarak, daha etkili reklam planları oluşturulmasına yardımcı olur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: