Buradasın
Markaların sesli dünyası nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markaların sesli dünyası, markaların hedef kitlelerine ulaşmak ve kendilerini tanıtmak için sesli cihazları ve içerikleri kullandıkları dijital pazarlama stratejisini ifade eder 24.
Bu stratejinin bazı bileşenleri:
- Podcast'ler: Markalar, kendi hikayelerini anlatmak ve uzmanlık alanlarında içerik üretmek için podcast'ler yayınlayabilir 12.
- Sesli asistanlar: Google Asistan, Amazon Alexa gibi sesli asistanlar için optimize edilmiş içerikler sunarak sesli aramalarda öne çıkabilirler 14.
- Sesli blog içerikleri: Blog yazılarını sesli formata dönüştürerek, kullanıcıların yazıları dinleyerek tüketmelerini sağlayabilirler 1.
- Sosyal medya: Club House ve Twitter Space gibi platformlarda sektörlerine yönelik konuşma etkinlikleri düzenleyebilirler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: