Buradasın
Markaların sesli dünyası nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markaların sesli dünyası, markaların hedef kitleleriyle etkileşim kurmak için ses unsurlarını kullandığı yeni bir reklam ve pazarlama evrenini ifade eder 13.
Bu evrende markalar, aşağıdaki ses unsurlarını kullanır:
- Podcast'ler 13. Markalar, kendi içeriklerini oluşturarak veya mevcut podcast'lerle işbirliği yaparak hedef kitleye doğrudan ve samimi bir şekilde ulaşır 13.
- Sesli asistanlar 34. Amazon Alexa, Google Assistant ve Apple Siri gibi sesli asistanlar, kişiselleştirilmiş reklam fırsatları sunar 34.
- ASMR 2. Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR) deneyimlerinde, kullanıcılar farklı ses dalgalarını dinleyerek duyusal bir deneyim yaşar 2. Markalar, bu tür ses deneyimleriyle akılda kalıcı olmayı hedefler 2.
- Ses markalama 5. Markanın karakterini temsil eden seslendirmeler, ses imzaları ve müzikler aracılığıyla ayırt edici bir kimlik oluşturulur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: