• Buradasın

    Marjinal Porter Novelli ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Marjinal Porter Novelli, tam hizmet pazarlama iletişimi konularında uzmanlaşmış bir halkla ilişkiler ve iletişim ajansıdır 12.
    Ajansın sunduğu bazı hizmetler:
    • stratejik planlama 12;
    • medya ilişkileri 12;
    • kriz yönetimi 12;
    • reklam 12;
    • etkinlik yönetimi 12;
    • dijital ve etkileşimli halkla ilişkiler 12.
    Marjinal Porter Novelli, teknoloji, sağlık, telekomünikasyon, finans ve eğitim gibi çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren uluslararası ve yerel liderlere iletişim danışmanlığı hizmeti vermektedir 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Marjinal ve Porter Novelli aynı mı?

    Marjinal ve Porter Novelli aynı şirkettir, Marjinal Porter Novelli olarak bilinir. Marjinal Porter Novelli, 1993 yılında kurulan ve uluslararası iletişim ağı Porter Novelli’nin Türkiye ofisi olan bir halkla ilişkiler ve iletişim hizmetleri ajansıdır.

    Marjinal ne demek?

    Marjinal kelimesi, Türkçede "farklı, sıradan olmayan, toplumda alışılagelmiş düzenin dışında kalan" anlamlarına gelir. Marjinal kelimesi ayrıca şu anlamlara da gelebilir: Matematik ve ekonomi: "Marjinal birim", "marjinal maliyet", "marjinal fayda" gibi terimlerde kullanılır. Sosyoloji: Toplumun genel kabul görmüş normlarından veya davranış biçimlerinden farklı olan, alışılmadık veya dışarıdan gelen bir şeyi tanımlamak için kullanılır. Sanat ve edebiyat: Ana akımdan ayrılarak farklı bir tarza veya anlatıma sahip olan sanatçı ve eserleri ifade eder. Kitap: Bir kitabın dış kenarına yazılmış notlar veya süslemeler.

    Porter modeli neden önemlidir?

    Porter Modeli'nin önemli olmasının bazı nedenleri: Geniş bakış açısı: Model, sadece doğrudan rakipleri değil, tedarikçileri, müşterileri, ikame ürünleri ve yeni giriş tehditlerini de analiz eder. Rekabeti anlama: Sektördeki rekabetin nedenlerini ve nasıl şekillendiğini analiz ederek şirketin nasıl rekabet edeceğine karar vermesine yardımcı olur. Stratejik karar alma: Güçlü ve zayıf yönler net bir şekilde görüldüğü için işletmeler daha etkili stratejiler geliştirebilir. Uzun vadeli planlama: Anlık durumlar yerine uzun vadeli pazar yapısını analiz ederek sürdürülebilir büyüme için plan yapmayı kolaylaştırır. Yatırım kararları: Bir sektörün kârlılığını ve rekabet durumunu analiz ederek yatırım kararlarında yol gösterici olur.