Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPhone'da e-posta uygulamasının açılmama nedenleri ve çözümleri şunlar olabilir:
- İnternet bağlantısı: Aygıtın internete bağlı olduğundan emin olun 134.
- Ayarlar ve bildirimler: "Ayarlar" > "Uygulamalar" > "Mail" bölümünden "Yeni Verileri Al" ve bildirim ayarlarını kontrol edin 14.
- Hesap bilgileri: E-posta adresi ve parolanın doğru olduğundan emin olun 14.
- Depolama alanı: Cihazın saklama alanının yeterli olduğundan emin olun 4.
- Güncellemeler: Cihazın yazılımının güncel olduğundan emin olun 24.
- Servis kesintisi: E-posta servis sağlayıcısının bir kesintisi olup olmadığını kontrol edin 13.
- Hesap kısıtlamaları: "Ayarlar" > "Ekran Süresi" > "İçerik ve Gizlilik Kısıtlamaları" bölümünden Mail uygulamasının kısıtlanmadığından emin olun 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: