• Buradasın

    {lpurl}, {campaignid}, {adgroupid} ve {keyword} gibi özel parametreler izleme şablonu alanına eklenebilir.

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, {lpurl}, {campaignid}, {adgroupid} ve {keyword} gibi özel parametreler izleme şablonu alanına eklenebilir 125.
    Bu parametreler, izleme şablonu oluştururken kullanılır ve kullanıcının reklama tıkladıktan sonra yönlendirildiği giriş sayfası URL'sini derlemek için son URL'lerle birlikte kullanılabilir 235.
    Özel parametreler, genel parametrelerin izin verdiğinden daha fazla veri izlemenize olanak tanır 2. Örneğin, kampanya adını izlemek için özel bir parametre oluşturulabilir 2.
    Özel parametreler, reklam metinlerini ve URL'leri dinamik olarak değiştirmek için de kullanılabilir 5.
    Özel parametreler eklenirken şu kurallara dikkat edilmelidir:
    • Özel parametre adları ve değerleri 16 alfanümerik karakter ve 250 karakterle sınırlı olmalıdır 1.
    • Değer içinde boşluk olmamalıdır 2.
    • Özel parametreler, "&" ile ayrılmalıdır 3.
    Özel parametreler, Google Ads'in "Ayarlar" menüsündeki "Kampanya URL seçenekleri" bölümünden eklenebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kampanya URL seçenekleri izleme şablonunuza {lpurl} ya da diğer açılış sayfası parametrelerini ekleyin.

    Kampanya URL şablonuna {lpurl} veya diğer açılış sayfası parametrelerini eklemek için Google Ads'de izleme şablonu oluşturma adımları şunlardır: 1. Özel Parametre Tanımlama: {lpurl} gibi açılış sayfası URL'sini temsil eden parametreyi belirleyin. 2. İzleme Şablonuna Ekleme: Özel parametreyi, gerekli ValueTrack parametreleri ile birlikte izleme şablonuna ekleyin (örneğin, {lpurl}?color={_color}). 3. Reklam Tıklamasında Güncelleme: Google Ads, reklam tıklandığında özel parametrenin değerini URL'ye ekler ve bu değeri belirlenen parametre ile değiştirir. Güncellemelerin reklamlara yansıması 24-48 saat sürebilir.