• Buradasın

    {lpurl}, {campaignid}, {adgroupid} ve {keyword} gibi özel parametreler izleme şablonu alanına eklenebilir.

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, {lpurl}, {campaignid}, {adgroupid} ve {keyword} gibi özel parametreler izleme şablonu alanına eklenebilir 125.
    Bu parametreler, izleme şablonu oluştururken kullanılır ve kullanıcının reklama tıkladıktan sonra yönlendirildiği giriş sayfası URL'sini derlemek için son URL'lerle birlikte kullanılabilir 235.
    Özel parametreler, genel parametrelerin izin verdiğinden daha fazla veri izlemenize olanak tanır 2. Örneğin, kampanya adını izlemek için özel bir parametre oluşturulabilir 2.
    Özel parametreler, reklam metinlerini ve URL'leri dinamik olarak değiştirmek için de kullanılabilir 5.
    Özel parametreler eklenirken şu kurallara dikkat edilmelidir:
    • Özel parametre adları ve değerleri 16 alfanümerik karakter ve 250 karakterle sınırlı olmalıdır 1.
    • Değer içinde boşluk olmamalıdır 2.
    • Özel parametreler, "&" ile ayrılmalıdır 3.
    Özel parametreler, Google Ads'in "Ayarlar" menüsündeki "Kampanya URL seçenekleri" bölümünden eklenebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kampanya URL seçenekleri izleme şablonunuza {lpurl} ya da diğer açılış sayfası parametrelerini ekleyin.

    Kampanya URL seçeneklerine {lpurl} veya diğer açılış sayfası parametrelerini eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Ads'te: "Kurmak istediğiniz kampanyaya gidin". "Ayarlar"a, ardından "Ek ayarlar"a ve "Kampanya URL seçenekleri"ne tıklayın. İzleme şablonuna, UTM’de dinamik olmasını istediğiniz parametrelere karşılık gelen {lpurl} ile başlayan parametreleri girin. 3. Microsoft Advertising'te: "Hesap izleme şablonu oluşturma" bölümüne gidin. "Özel parametreler kullanabilir miyim?" sorusunu yanıtlayın. İzleme şablonunda {lpurl}, {lpurl+2}, {lpurl+3}, {unescapedlpurl} veya {escapedlpurl} etiketlerinden en az birini ekleyin. İzleme şablonunda {lpurl} parametresinin kullanımı: İzleme şablonunun başına {lpurl} parametresi eklenmezse nihai URL atlanır. {lpurl} parametresi izleme şablonunun başında değilse, ?, =, ", #, \t, ' ve boşluk karakterleri atlanır. İzleme şablonlarında yapılan değişikliklerin reklamlara yansıması 24-48 saat sürebilir.