• Buradasın

    Logo Tiger 3 e-Defter Java hatası nasıl düzeltilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Logo Tiger 3'te e-Defter Java hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Java Kayıtlarını Temizleme: İlgili bilgisayardaki Java kayıt dosyalarını temizlemek gereklidir 1. Bunun için
      HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\JavaSoft\Java Runtime Environment
      yolunu izleyerek Java'nın kayıtlı olup olmadığı kontrol edilmeli ve varsa kayıtlar silinmelidir 5.
    2. Güncel Java Kurulumu: En güncel Java versiyonu kurulmalı ve güvenlik ayarlarında
      Security Level
      'in
      High
      olarak ayarlanması gerekmektedir 2. Ayrıca,
      Exception Site List
      kısmına e-Defter sitesinin eklenmesi önemlidir 2.
    3. Java ve Akis Uyumu: Java ve Akis uygulamalarının tiplerinin (32 bit/64 bit) aynı olması ve Java versiyonunun 8 ve üzeri olması sağlanmalıdır 1.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, internet çıkışında bir problem olma ihtimali de göz önünde bulundurulmalıdır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Java sorunu nasıl çözülür?

    Java sorunlarını çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Uygulamayı Yeniden Yükleyin: Java'nın en son sürümünü indirip yeniden yükleyin. 2. Gerekli Bağımlılıkları Kontrol Edin: Java Runtime Environment (JRE) veya Java Development Kit (JDK)'nın yüklü olduğundan emin olun. 3. İzinleri Kontrol Edin: Uygulama için gerekli izinlerin verildiğinden emin olun. 4. Önbellek Dosyalarını Temizleyin: Java'nın indirdiği geçici dosyaları temizleyin. 5. Güvenlik Yazılımlarını Geçici Olarak Devre Dışı Bırakın: Güvenlik duvarı veya antivirüs programlarının Java yüklemesini engelleyip engellemediğini kontrol edin. 6. Sistemi Güncelleyin: İşletim sistemini güncelleyin. Eğer sorun devam ederse, Java'nın geliştiricisine başvurarak destek alabilirsiniz.

    Logo e-defter için hangi Java sürümü?

    Logo e-Defter uygulaması için Java'nın son versiyonu yüklü olmalıdır.

    Logo hata kodları nelerdir?

    Logo e-Fatura hata kodları şunlardır: 1. 1000 - Zarf kuyruğa eklendi: Durum kodunun güncellenmesi beklenmelidir. 2. 1100 - Zarf işleniyor: Durum kodunun güncellenmesi beklenmelidir. 3. 1110 - ZIP dosyası değil: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 4. 1111 - Zarf ID uzunluğu geçersiz: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 5. 1120 - Zarf arşivden kopyalanamadı: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 6. 1130 - ZIP açılamadı: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 7. 1131 - ZIP bir dosya içermeli: Zarf olarak nitelenen .zip dosyasında e-Fatura eksik. 8. 1132 - XML dosyası değil: .zip uzantılı dosyanın içeriğinde yer alan e-Fatura XML formatında değil. 9. 1133 - Zarf ID ve XML dosyasının adı aynı olmalı: ID ile ilgili düzenleme yapılarak dosya yeniden gönderilmelidir. 10. 1140 - Doküman ayrıştırılamadı: Zarf alındı ancak içeriğine ulaşılamadı, yeniden gönderilmesi gerekir. Bu kodlar, e-Fatura sürecinin çeşitli aşamalarında karşılaşılan hataları ve çözümleri belirtir.