Buradasın
Logo Connect taslakta PDF kaydetmiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logo Connect'te taslak olarak PDF kaydedememe sorununu çözmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Sunucu Kontrolü: Öncelikle, faturaların sunucuda sorunsuz olarak PDF olarak görünüp görünmediğini kontrol edin 1.
- Terminal Erişimi: Terminal bilgisayarınızda, logo uygulamasının yüklü olduğu klasöre okuma ve yazma erişimi verin 15.
- XSLT Şablonu: Cari hesap parametrelerinden ilgili görüntüleme şablonunu seçip kaydedin 2.
- MSXML Kurulumu: MSXML 4.0 Service Pack 3'ü indirip kurun ve bilgisayarı yeniden başlatın 2.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Logo Destek hattından yardım almanız önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: