Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn hesabınıza giriş yapamama sorununuzun birkaç olası nedeni ve çözümü vardır:
- Yanlış Şifre veya E-posta: Giriş bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olun 23. "Şifremi Unuttum" seçeneğini kullanarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz 23.
- Hesap Kısıtlamaları: Hesabınız kötüye kullanım nedeniyle kısıtlanmış olabilir 2. Bu durumda LinkedIn destek ekibiyle iletişime geçmeniz önerilir 23.
- Tarayıcı Sorunları: Tarayıcı önbelleği veya çerezler sorun yaratabilir 13. Tarayıcınızın önbelleğini temizlemeyi veya farklı bir tarayıcı kullanmayı deneyin 13.
- Uygulama Güncelliği: LinkedIn mobil uygulaması güncel değilse sorun yaşayabilir 3. Uygulamayı güncelleyin veya kaldırıp yeniden yükleyin 3.
- Sunucu Sorunları: LinkedIn sunucularında geçici bir kesinti olabilir 4. Sunucu durumunu kontrol ederek bu durumun olup olmadığını belirleyebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: