LinkedIn'e CV eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. LinkedIn hesabına giriş yapma. 2. Profil resmine tıklama. 3. Mavi renkli “Profili Görüntüleyin” sekmesine tıklama. 4. Profil resminin altında çıkan “Profil Bölümü Ekle” sekmesine tıklama. 5. “Tavsiye Edilen” sekmesini seçme ve açılan pencereden “Sergilenenlere Ekle” seçeneğine tıklama. 6. Yeni açılan sayfa içerisinde “En iyi makale, gönderi, doküman, fotoğraf, web sitesi, video veya sunumlarınızı sergileyin.” yazısının altındaki artı (+) sembolüne tıklama. 7. Açılan menü içerisinde “Medya Ekle” seçeneğine tıklama. 8. Bilgisayarda kayıtlı olan CV’nin konumunu açma ve CV’yi seçme. 9. “Aç” veya “Yükle” yazan butona basma. 10. İsteğe bağlı olarak CV ile birlikte LinkedIn hesabında gözükecek bir açıklama yazma. 11. Profil güncellemesini kaydetmek için "Kaydet" veya "Değişiklikleri Kaydet" butonuna tıklama. Ayrıca, bir iş ilanına başvururken CV eklemek veya iş başvurusu yaparken “Kolay Başvur” seçeneğini kullanarak CV yüklemek de mümkündür. CV eklenirken, dosyanın Microsoft Word veya PDF formatında olması ve 2 MB'tan küçük olması önerilir.