Lenovo markası, Çin merkezli uluslararası bir bilgisayar ve akıllı telefon üreticisi olan Lenovo Group Ltd. şirketine aittir. Lenovo'nun çok başarılı olmasının bazı nedenleri: Yenilikçilik: Şirket, sürdürülebilirlik, yenilikçilik ve insan odaklı teknolojiyi temel alarak "herkes için daha akıllı bir gelecek" inşa etmeyi hedeflemektedir. IBM'in PC bölümünü satın alması: 2005 yılında IBM'in kişisel bilgisayar bölümünü satın alarak küresel çapta genişlemiştir. Ürün çeşitliliği: Masaüstü bilgisayarlar, dizüstü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar, iş istasyonları, sunucular gibi geniş bir ürün yelpazesi sunmaktadır. Araştırma ve geliştirme: Sürekli olarak araştırma ve geliştirmeye yatırım yaparak ürünlerini geliştirmektedir. Küresel varlık: Ürünleri 180'den fazla ülkede satılmakta olup, dünyanın en büyük PC üreticilerinden biridir.