Üstbilgi ve altbilgi kodu ekleme yöntemleri, kullanılan yazılıma göre değişiklik gösterebilir. Adobe Acrobat'ta üstbilgi ve altbilgi ekleme: 1. Üstbilgi ve altbilgi eklemek istediğiniz PDF dosyasını açın. 2. Sol üstteki Genel çubuktan "Düzenle" seçeneğini seçin. 3. "İçerik Ekle" altında, "Üstbilgi ve Altbilgi" > "Ekle" seçeneğini seçin. 4. Font, font boyutu ve görünümü seçerek üstbilgi ve altbilgiyi özelleştirin. 5. "Tamam" seçeneğini seçin. Microsoft Word'de üstbilgi ve altbilgi ekleme: 1. Şeritteki "Ekle" sekmesini seçin. 2. "Üstbilgi ve Altbilgi" grubunda "Üstbilgi" veya "Altbilgi" düğmesini seçin. 3. Açılır menüden yerleşik bir stil seçin. 4. Yer tutucu metnini seçin ve üstbilgi veya altbilgi bilgilerinizi yazın. 5. Farklı bir üstbilgi veya altbilgi oluşturmak için "Seçenekler" grubunda "Farklı İlk Sayfa" seçeneğini seçin. WordPress'te üstbilgi ve altbilgi kodu ekleme: 1. Bir üstbilgi ve altbilgi eklentisi kullanın.