Buradasın
Kurumsal web sitesi için hangi SEO?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal web sitesi için uygulanabilecek SEO türlerinden bazıları şunlardır:
- Kurumsal SEO 35. Büyük ölçekli ve kurumsal yapıdaki firmaların arama motoru sıralamalarını ve görünürlüklerini iyileştirmek amacıyla uygulanan özelleştirilmiş ve stratejik bir arama motoru optimizasyonu sürecidir 35.
- İç SEO (on-page SEO) 23. Başlık ve meta açıklamaları, URL yapısı, içerik optimizasyonu, görsel optimizasyonu, mobil uyumluluk ve iç linkleme gibi unsurları içerir 23.
- Dış SEO (off-page SEO) 23. Backlink stratejileri, içerik pazarlama, sosyal medya entegrasyonu, işletme rehberleri ve yerel SEO gibi unsurları içerir 23.
Kurumsal web sitesi için SEO yaparken kullanılabilecek araçlardan bazıları ise şunlardır:
- Google Keyword Planner 4. Google Ads aracı, ücretsizdir ve başlangıç için uygundur 4.
- Ahrefs 4. Rakiplerin anahtar kelimelerini analiz etmek ve derinlemesine kelime araştırması yapmak için kullanılır 4.
- SEMrush 4. Anahtar kelime araştırması, rekabet analizi ve site denetimi için kapsamlı bir platformdur 4.
- Ubersuggest 4. Uygun maliyetli ve kullanıcı dostu bir alternatiftir 4.
Kurumsal web sitesi için hangi SEO türünün ve hangi araçların kullanılacağına karar vermek için bir SEO uzmanına danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: