Kurumsal mail girişi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Alan Adı ve Hosting: Şirketiniz için bir alan adı (domain) satın alın ve hosting hizmeti sağlayın 34.
- E-Posta Hizmeti: Google Workspace, Outlook.com veya benzeri bir kurumsal e-posta hizmeti seçin 3.
- Hesap Oluşturma: Seçtiğiniz hizmetin web sitesi üzerinden yeni bir kullanıcı hesabı oluşturun ve e-posta adresinizi ekleyin 4.
- MX Kayıtları: E-postalarınızı Google sunucularına yönlendirmek için MX kayıtlarını ayarlayın 1.
- Giriş: E-posta adresinize ve belirlediğiniz şifreye erişerek hesabınıza giriş yapın 5.
Ayrıca, e-posta istemci programları (Outlook, Gmail vb.) kullanarak da kurumsal mail hesabınıza erişebilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: