Konuşma bulutu, bulut telefon veya Hizmet Olarak Birleşik İletişim (UCaaS) platformu olarak da bilinir ve aşağıdaki işlevleri yerine getirir: 1. Uluslararası Erişim: Uygun fiyatlı arama ve SMS ücretleri sunarak genel telefon giderlerini azaltır. 2. Ölçeklenebilirlik: Ekip boyutunu ve telefon numaralarını hızlı ve kolay bir şekilde artırma veya küçültme imkanı tanır. 3. Özelleştirilebilir Süreçler: Gelişmiş özellikler ve üçüncü taraf araçlarla entegrasyon sayesinde süreçleri otomatikleştirir. 4. Küresel Yetenek Havuzu: Mikrofon ve internet bağlantısı olan herhangi bir cihazdan çalışabilme imkanı ile dünya çapında uzmanlarla çalışma olanağı sağlar. 5. Performans Analizi: Çağrı istatistikleri ve performans analizleri ile stratejiyi optimize etmeye yardımcı olur.