Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal Kaynak Planlaması (KKP) veya diğer adıyla ERP sistemleri, işletmelerin çeşitli iş süreçlerini entegre ederek yönetmelerine yardımcı olur 13. İşe yararları şunlardır:
- Verimlilik ve İşbirliği Artışı: Departmanlar arasında bilgi akışını hızlandırır ve işbirliğini iyileştirir 14.
- Raporlama ve Analiz: Gerçek zamanlı veri raporlaması ile operasyonların durumunu izlemeye ve doğru kararlar almaya olanak tanır 14.
- Maliyet Tasarrufu: Süreçlerin otomasyonu ve standartlaşması ile maliyetleri azaltır 34.
- Müşteri Memnuniyeti: Hızlı ve doğru hizmet sunarak müşteri memnuniyetini artırır 3.
- Veri Güvenliği: Şirket verilerinin güvenliğini sağlar ve bilişim teknolojilerine yapılan harcamaları düşürür 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: