Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KKP (Kurumsal Kaynak Planlama), işletmelerde mal ve hizmet üretimi için gereken insan gücü, makine, malzeme gibi kaynakların verimli bir şekilde kullanılmasını, takip ve kontrol edilmesini sağlayan entegre bir yönetim sistemidir 14.
KKP'nin bazı işlevleri:
- İş süreçlerinin entegrasyonu 23. Farklı departmanların iş süreçlerini tek bir platformda birleştirerek yönetimi kolaylaştırır 23.
- Maliyetlerin azaltılması 23. Operasyonel verimliliği artırarak maliyetleri düşürür 23.
- Müşteri ilişkilerinin yönetimi 3. Müşteri ilişkilerini yönetme ve müşteri hizmetlerini iyileştirme imkanı sunar 3.
- Raporlama ve analiz 14. Kolay ve detaylı raporlama ile karar alma süreçlerini destekler 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: