Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) adresi PTT'den almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Online Başvuru: PTT'nin resmi web sitesi üzerinden "PTT KEP Online Başvuru" sayfasına giderek ön başvuru yapılmalıdır 34.
- Gerekli bilgileri girip belgeleri yükledikten sonra "Onayla" butonuna tıklanmalıdır 2.
- Başvuru incelendikten sonra uygun bulunması halinde kullanıcıya bir onay mesajı gönderilecektir 2.
- Onay mesajını aldıktan sonra en yakın PTT şubesine giderek KEP hesabınızı aktifleştirebilirsiniz 23.
Başvuru için gerekli belgeler gerçek kişi ve tüzel kişi başvurularına göre değişiklik göstermektedir 13:
- Gerçek kişiler için: Nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve kimlik yerine geçen üzerinde T.C. Kimlik Numarası bulunan geçerli resmî belge 13.
- Tüzel kişiler için: MERSİS Numarası bulunan tüzel kişiler adına, noter onaylı imza sirküleri ve ticaret sicil tasdiknamesi veya faaliyet belgesi 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: