Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Düşük kalite puanının bazı nedenleri:
- Açılış sayfası deneyimi: Açılış sayfası hızlı, mobil uyumlu ve anahtar kelimeyle ilgili olmalıdır 24. Sayfa içeriği reklam vaadiyle uyuşmazsa kalite puanı düşer 2.
- Düşük tıklama oranı (TO) 13. Reklam pozisyonu TO'yu etkiler, düşük TO kalite puanına olumsuz etki eder 3.
- Yetersiz gösterim sayısı 13. Gösterim sayısının 10.000'in altında kalması, kalite puanının düşmesine yol açabilir 1.
- Reklam veya anahtar kelime değişiklikleri: Bir reklam grubundaki reklam öğeleri değiştirildiğinde, Kalite Puanı yeni reklamların kalitesini yansıtacak şekilde değişebilir 1.
- Yüksek sıralamaya sahip kelimelerin düşük kalite puanı: Kalite puanı, reklam konumu farklılıklarını dengelemek için oluşturulmuş bir metriktir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: