Buradasın
KabloTV'de şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KabloTV'de şikayet yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: 0850 804 44 44 numaralı Türksat genel çağrı merkezini arayarak sorununuzu bildirebilirsiniz 45.
- Online Panel Üzerinden Arıza Kaydı Oluşturun: KabloTV online paneline giriş yaparak arıza kaydınızı oluşturabilirsiniz 1.
- Mobil Uygulama ile Teknik Destek Kaydı: KabloTV mobil uygulamasını açıp giriş yaparak "Arıza Bildir" butonuna tıklayarak şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
Ayrıca, engelsiz iletişim hattı olarak 5126 numarasına "TALEP" yazıp göndererek de şikayetlerinizi iletebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: