Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kablonet cihaz iadesi için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- İade Koşullarını Kontrol Edin: Kablonet'in resmi web sitesinden veya müşteri hizmetlerinden iade koşullarını öğrenin 1.
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: İade işlemi için Kablonet müşteri hizmetleri olan 0850 804 4444 numarasını arayın 23.
- Modemi Paketleyin: Modemi orijinal ambalajı, aksesuarları ve belgeleri ile birlikte dikkatlice paketleyin 1.
- İade Formunu Doldurun: Kablonet'in sağladığı iade formunu doldurun 1.
- İade Adresini Öğrenin: Müşteri hizmetlerinden veya Kablonet'in web sitesinden, modemi hangi adrese göndermeniz gerektiğini öğrenin 13.
- Kargo Sürecini Tamamlayın: Modemi belirtilen adrese MNG Kargo ile ücretsiz olarak gönderin ve bir takip numarası alın 34.
- İade Takibi: Modem iadenizi gönderdikten sonra, Kablonet müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek, iadenizin durumu hakkında bilgi alın 1.
Geri ödeme süreci, modemin Kablonet tarafından teslim alınmasından sonra başlar ve belirtilen süre içinde yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: