Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KabloNet arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Müşteri hizmetlerini aramak: 0850 804 44 44 numaralı KabloNet müşteri hizmetlerini arayarak arıza kaydınızı oluşturabilirsiniz 23.
- Online işlemler paneli: KabloNet'in online işlemler sayfasına giriş yaparak "Arıza Bildirimi" sekmesinden arıza kaydı oluşturabilirsiniz 12.
- Mobil uygulama: KabloNet mobil uygulamasını indirip giriş yaparak karşılaştığınız sorunu belirtin, kaydınız otomatik olarak sisteme işlenecektir 1.
- SMS: "TALEP" yazıp 5126 numarasına göndererek arıza kaydı oluşturabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: