Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iTunes ile ilgili sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- Yazılım Güncellemeleri: En son Microsoft Windows güncellemelerini yükleyin ve iTunes'un desteklenen en son sürümünü Microsoft Store'dan indirin 1.
- Çakışan Yazılımlar: Güvenlik yazılımı gibi arka plan işlemlerinin iTunes'un çalışmasını engellemediğinden emin olun, gerekirse bu yazılımları devre dışı bırakın veya kaldırın 13.
- Yönetici Olarak Çalıştırma: iTunes'u yönetici olarak çalıştırmayı deneyin 3.
- iTunes'u Yeniden Yükleme: iTunes'u kaldırıp yeniden yükleyin 34.
- Tarih ve Saat Ayarları: Bilgisayarınızın tarih, saat ve saat diliminin doğru ayarlandığından emin olun 2.
Bu adımlar sorununuzu çözmezse, daha fazla yardım için Apple Destek ile iletişime geçebilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: