Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPad'in iTunes'a bağlanmamasının birkaç olası nedeni vardır:
- USB kablosu veya bağlantı noktası sorunu 5. Hasarlı veri kabloları, zayıf bağlantı noktası teması veya USB bağlantı noktasının veri aktarımını desteklememesi bu duruma yol açabilir 5.
- Eski iTunes sürümü 5. iTunes'un eski bir sürümü, cihazı tanımayabilir veya bağlanmayabilir 5.
- Sistem arızası 5. iPad'in işletim sisteminde meydana gelen arızalar veya çökmeler, iTunes'a bağlanmayı engelleyebilir 5.
- Güvenlik yazılımları 5. Güvenlik duvarları veya güvenlik yazılımları, iTunes'un cihazla düzgün iletişim kurmasını engelleyebilir 5.
- Kurtarma veya DFU modundan çıkış sorunu 25. Kurtarma moduna girdikten sonra çıkılamaması hata mesajına neden olabilir 25.
- Donanım arızası 2. Depolama veya anakart sorunları önyüklemeyi engelleyebilir 2.
- Aygıt kilitli olması 2. Yanlış şifre girişleriyle iPad kilitlenmiş olabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: