iTunes ile ilgili sorunları çözmek için aşağıdaki adımlar uygulanabilir: Tarih ve saat kontrolü: Bilgisayarın tarih ve saatinin doğru olduğundan emin olun. Güvenlik duvarı ayarları: iTunes'un güvenlik duvarında izin verilen uygulamalar arasında olduğundan emin olun. Yönetici olarak çalıştırma: iTunes'u yönetici olarak çalıştırmayı deneyin. Güvenli modda başlatma: iTunes'u Güvenli Modda başlatarak üçüncü taraf yazılımların etkisini azaltın. Yeniden yükleme: iTunes'u kaldırıp, kalıntıları temizledikten sonra yeniden yükleyin. Güncellemeleri kontrol etme: iTunes ve işletim sistemi güncellemelerinin yüklü olduğundan emin olun. Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek ile iletişime geçilmesi önerilir. iTunes, Apple ekosisteminde artık kullanılmamaktadır.