Buradasın
İş yerinde kullanılan Office hesabı nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş yerinde kullanılan Office hesabı, Microsoft 365 veya iş/okul hesabı olabilir ve aşağıdaki şekillerde kullanılır:
- Office'i Yükleme ve Etkinleştirme: Office lisansının kime ait olduğunu gösterir ve uygulamaları cihazlarınıza yüklemek veya etkinleştirmek için bu hesap gereklidir 1.
- Office'i Yönetme: Uygulamaları yüklemek veya yeniden yüklemek, güvenlik ayarlarını ve hesap profilini güncellemek için office.com adresinde oturum açılır 1.
- E-postaya ve Diğer Bulut Hizmetlerine Erişim: Outlook e-postanıza, takviminize ve kişilerinize veya OneDrive, Teams veya SharePoint gibi Microsoft bulut hizmetlerine erişmek için aynı hesabı kullanabilirsiniz 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: