Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPhone'da kayıtlı IMEI numarasının servis yok uyarısı vermesinin birkaç nedeni olabilir:
- Kayıt durumunun kontrol edilmemesi 4. IMEI numarası, Türkiye'de kullanım süresi dolmuş olabilir veya farklı bir cihaza kopyalanmış olabilir 4.
- Operatör kaynaklı sorunlar 2. BTK, sorunun operatörden kaynaklandığını belirtebilir 2.
- Anakart ve şebeke anteni gibi donanımsal arızalar 4. Darbe ve düşme sonrası bu tür sorunlar servis yok uyarısına yol açabilir 4.
Çözüm için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- IMEI numarasını kontrol edin ve BTK'nın web sitesinde kayıtlı olup olmadığını sorgulayın 2.
- Kayıt yoksa veya iptal edilmişse, BTK'ya başvurarak yeniden kayıt işlemi başlatın 2.
- Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra, servis sağlayıcısını arayarak hattınızı tekrar aktif hale getirmelerini isteyin 2.
- Cihazda başka bir sorun olup olmadığını kontrol etmek için yetkili bir teknik servise başvurun 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: