Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPhone'da Canlı Dinleme özelliğinin aktif olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Yazılım Sürümü: Canlı Dinleme özelliğini kullanabilmek için iOS veya iPadOS 14.3 veya daha yeni bir sürüm yüklü olmalıdır 12.
- Bağlantı Sorunları: AirPods veya Beats kulaklıkların iPhone'a doğru şekilde bağlanmamış olması 12.
- Bluetooth Durumu: Bluetooth'un kapalı veya cihazların şarjının bitmiş olması 12.
- Uyumsuz Cihaz: Made for iPhone (MFi) sertifikalı olmayan işitme cihazları veya kulaklıkların kullanılması 24.
Bu sorunları kontrol ettikten sonra Canlı Dinleme hala çalışmıyorsa, Apple Destek ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: