Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnternet bağlantısı olmadığında aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- Modemi yeniden başlatın: Modemi ve yönlendiriciyi kapatıp birkaç dakika bekledikten sonra tekrar açın 13.
- Bağlantıları kontrol edin: Modem ve yönlendirici arasındaki kabloların doğru bağlandığından ve hasar görmediğinden emin olun 1.
- DNS ayarlarını değiştirin: DNS sunucularını Google DNS (8.8.8.8 ve 8.8.4.4) gibi güvenilir adreslerle değiştirmeyi deneyin 13.
- Ağ ayarlarını sıfırlayın: Cihazınızdaki ağ bağlantı ayarlarını kontrol edin ve ağı unutup yeniden bağlanın 13.
- MAC adresi filtrelemesini kontrol edin: Yönlendiricinizde MAC adresi filtrelemesi yapılmış olabilir, izin verilenler listesine ekleyin 1.
- IP adresini otomatik olarak ayarlayın: Ağda IP çakışması yaşanıyorsa, IP adresinizi otomatik olarak almak üzere ayarlayın 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: